Fetter György E.V. a  “Könyvbox.hu” néven üzemeltetett internetes boltjában található termékeket megrendelésre kínálja fel a látogató számára. Ön rendelésének elküldésével a Könyvbox.hu-t bízza meg, annak teljesítésével. Amennyiben cégünk saját készletéből vagy egyéb forrásból beszerezhető az Ön által megvásárolni kívánt termék, rendelését visszaigazoljuk és teljesítjük.
Az eladó adatai

Könyvbox.hu (Fetter György E.V.)
Telephely: 2085 Pilisvörösvár Fő út 82.
Adószám: 42021889-2-33
Telefon: (26) 330-308
Email: info[a]konyvbox.hu

 

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:

A Konyvbox.hu-ban vásárolt áruk jellemzőit az adott termék mellett feltüntetett adatokból ismerheti meg részletesen.

 

Vételár

A vételár mindig a részletes ismertető oldalon feltüntetett “Internetes ár”, amely tartalmazza az általános forgalmi adót. A vételáron felül a vevőt terheli a szállítási költség, melynek összege a választott szállítási/fizetési feltételtől függ.

 

Fizetés

A Megrendelő a vételár kiegyenlítésére az alábbi módok közül választhat:

Személyes átvétel

A rendelt könyveket a megrendelésben feltüntetett boltunkban veszi át és készpénzben fizeti ki. Ebben az esetben nincs szállítási költség.

Kiszállítás esetén

  • bankkártyával, 
  • utánvétes készpénzfizetéssel 
  • banki átutalással lehet teljesíteni a fizetést.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

 

Barion logó

 

Az aktuális szállítási, fizetési díjakról itt tájékozódhat.

 

Teljesítési feltételek

Az alábbi felsorolás szerint változik a termékek “elérhetősége”, ami meghatározza a kiszállítás várható idejét.

Van készleten, 1-2 munkanapon belül szállítjuk.

Korlátozott példányszám, 2-6 munkanapon belül szállítjuk (Mivel ebből a termékből csak néhány példány van készleten, előfordulhat, hogy nem tudjuk teljesíteni rendelését.)

Kifutott: Nincs készleten és tudomásunk szerint már nem is lehet beszerezni, ezért nem tudja kosárba tenni. Az ilyen könyveket antikváriumban érdemes keresni.

Előkészületben: még nem kapható, de előjegyezhető. Ha előre megrendeli, amint megérkezik hozzánk, elküldjük Önnek. Az előrendelhető könyvekre gyakran magasabb kedvezményt adunk.

Nincs készleten: megrendelheti, de nem tudjuk garantálni a beszerzését. Ezekből a könyvekből a mi hálózatunkban jelenleg sehol nincs egy példány sem, de könnyen előfordulhat, hogy hamarosan lesz belőle (pl. utánnyomásra várunk). Igény esetén megpróbáljuk beszerezni, de nem biztos, hogy sikerrel járunk.

Fontos:

Azon termékek esetében, amelyek elérhetőségénél “korlátozott példányszám” szerepel, a rendelés teljesítése a szokásosnál hosszabb ideig tarthat, és az is előfordulhat, hogy az ezekre beérkező rendeléseket nem tudjuk teljesíteni.

Minőségi garancia

A Könyvbox.hu minőségi garanciát vállal az általa árusított könyvekre.
Ha a megrendelt könyv nyomdai hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Könyvbox.hu díjmentesen kicseréli. Amennyiben a csere lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a Könyvbox.hu a vételárat visszatéríti a vevőnek.

 

Elállás joga

A megrendelt könyvek kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Könyvbox.hu köteles a könyvért kifizetett vételárat illetve szállítási költséget visszautalni a vásárlónak. Legkésőbb az elállást, illetve a könyv visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül, amennyiben a könyv sérülés és használati nyomoktól mentes. A visszatérítés a könyv visszajuttatásának költségét nem érinti, az a vevőt terheli.

Elállási nyilatkozat minta dokumentum letölthető innen

 

Regisztráció

A Főoldalon található „Fiókom” elnevezésű menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfélnek ki kell töltenie a felhasználói adatokat (bővebben lásd: adatkezelési tájékoztató), a számlázási adatokat és a szállítási adatokat (amennyiben eltérnek a szállítási adatoktól). Az Ügyfél a Honlapon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen (a Honlapon közzétett) ÁSZF, valamint a Honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését és feltételeit megismerte és elfogadja.

 

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető következményekért (hibáért vagy károkért, például szállítási késedelem) semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató minden esetben jogosult az adott Ügyfél cégjegyzékben vagy más hivatalos nyilvántartásban megadott e-mail címére küldött üzenet útján, vagy ellenőrző programok (Opten, Bisnode) segítségével meggyőződni többek között arról, hogy a regisztráló személy valóban jogosult az Ügyfél képviseletére. Az ellenőrzés alapján a Szolgáltató jogosult a kiszolgálás feltételeit megváltoztatni, vagy a megrendelés teljesítését megtagadni. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló Ügyfélként kezel. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor, indokolás nélkül törölni a Szolgáltatónak küldött emailen keresztül tett jognyilatkozatban. A törlést kérő levél megérkezését követően a Szolgáltató köteles késedelem nélkül, de legkésőbb 72 órán belül gondoskodni a regisztráció törléséről. Szolgáltató – kétség esetén – jogosult az adott Ügyfél cégjegyzékben vagy más hivatalos nyilvántartásban megadott e-mail címére küldött üzenet útján meggyőződni arról, hogy a törlést kérő személy valóban jogosult az Ügyfél képviseletére. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően – feltéve, ha korábban nem adott le megrendelést, vagy hajtott végre bármilyen tranzakciót – azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből. Az eltávolítás után a felhasználói adatok visszaállítására többé nincs lehetőség, az adott Ügyfél újból regisztrálhat. Amennyiben az Ügyfél korábban már leadott megrendelést, adatai a rendszerből nem törlődnek, hanem inaktiválódnak. Ebben az esetben a korábban leadott megrendelésekhez kapcsolódó adatokat és dokumentumokat a Szolgáltató megőrzi.

 

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát és köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

 

Az Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint – az Ügyfél külön e-mailes értesítése alapján – frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Az adatok Szolgáltató felé nem közölt megváltoztatásából eredő bármilyen többletköltség az Ügyfelet terheli.

 

Panaszkezelés (fogyasztók esetén)

A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

 

Szóbeli (telefonos) panasz

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal (a beérkezését követően harminc napon belül a Szolgáltató köteles írásban érdemben megválaszolni és közölni) egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A vállalkozó a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A Szolgáltató a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy (i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, továbbá (ii) az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét, és (iii) a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

 

Az írásbeliség követelményének levél, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

Vitarendezés

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot érintő beadványokkal kapcsolatban a területileg illetékes járási hivatalok, mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság, rendelkeznek hatáskörrel:

 

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

 

A fogyasztó fogyasztói jogvita esetén jogosult békéltető testülethez fordulni. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.

 

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének postai címe: Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület, 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon: 06-34-513-010, Fax: 06-34-316-259, Email: bekeltetes@kemkik.hu

 

Az illetékes békéltető testületek listája

 

https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A fogyasztói jogvita a békéltető eljárás meghiúsulása vagy annak igénybe nem vétele esetén polgári eljárás keretében, bíróság előtt rendezhető, amelyre a Tatabányai Járásbíróság kizárólagosan illetékes.