Mi különbözteti meg a győzteseket? Mit csinálnak máshogy az ikonikus értékesítők? Melyek a legeredményesebb hajtóerők az értékesítésben? Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését? Mindenki nap mint nap elad, értékesítí az ötleteit, elképzeléseit, mások meggyőzősén dolgozik. Ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. Az általuk kitűzött célokon és a bevált értékesítési módszereiken túl azt is megtudhatjuk róluk, hogy mi a sikerük elsődleges záloga. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak. A teljesítményfokozás szakértőiként elismert és tudományos múlttal is rendelkező szerzők 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek kiemelkedően és gyengébben teljesítő üzletkötők munkáját vizsgálva, valamint a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway + Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek a kiválóan teljesítő értékesítők, és mi hajtja őket. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.