Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben
        	1/ 1Kép
            
    	    		                        	1/ 1Kép
            A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat.
„Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.”
Gál Sarolta
stratégiai igazgató, DDB    			
    		| Kiadás éve | 2022 | |
| Szerző | Les Binet | |
| Kiadó | HVG Könyvek | |
| Terjedelem | 352oldal | |
| Súly | 676 | |
| Kötés mód | Puha kötés | 
    		Cikkszám:
    		245878
    	
			
			Vonalkód:
			9789635651757 
		
	
    		    
    		
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
    			